21 marca 2013
Bezpłatne warsztaty Mamo to ja

Łódź, Opole, Katowice, Bielsko- Biała, Kraków- to właśnie w tych miastach odbędą się warsztaty "Jestem mamą" i "Moda na brzuszek".



Już 8. kwietnia ruszają bezpłatne Warsztaty „Mamo, To Ja”. Warsztaty kierowane są do rodziców spodziewających się dziecka oraz rodziców z dziećmi w przedziale wiekowym 0-1 lat. Tylko wiosną spotkania odbędą się aż w 17 miastach na terenie całej Polski. Tylko w kwietniu mieszkańcy aż 9 miast będą mieli okazję uczestniczyć w Warsztatach „Mamo, To Ja” (Łódź - 8.04, Opole - 9.04, Katowice  -10.04, Bielsko-Biała - 11.04, Kraków - 12.04, Lublin - 22.04, Kielce - 23.04, Radom - 24.04 oraz Warszawa - 25.04).
Warsztaty odbywają się w dwóch blokach tematycznych. Blok przedpołudniowy kierowany jest do rodziców z dziećmi w przedziale wiekowym 0-1 lat („Jestem Mamą”). Blok popołudniowy adresowany jest do rodziców spodziewających się dziecka („Moda na Brzuszek”). 

Więcej informacji znajdziecie na www.baby-shower.pl i na cooltourowo, oczywiście!

Zachęcamy, zapraszamy, polecamy! I czekamy na Wasze opinie i wrażenia po:)

 

0 komentarze: